مقاله آماده بازاریابی حسی در فضای مجازی و خبری
17 صفحه WORD
فهرست عناوین
- چکیده
- مقدمه
- تعریف بازار حسی
- ویژگی بازارهای حسی
- مزایای بازارهای حسی
- یک نمونه ایرانی از بازاریابی حسی
- موفقیت کمپینهای بازاریابی حسی
- عملکرد بازاریابی حسی مجازی
- نتیجهگیری
- منابع و مآخذ
سازمانها به طور سنتي بازاريابي را به عنوان يك واحد وظيفهي مي پندارند كه موجب افزايش درآمد مالي مي شود با اينحال تكامل تدريجي تفكر مديريتي موجب گرديده است تا بازاريابي را به عنوان سيستمي كه داراي 2 بخش مهم است مورد توجه قرار دهند.
مقدمه
ما در دنيايي زندگي مي كنيم كه ابزارهاي ارتباط با مشتري هدف و درگيركردنشان بايك محصول يا برند، ضمن رعايت حريم خصوصي مخاطبان به نحو غير مداخله جويانه و بدون فراهم آوردن مزاحمت براي وي به روشي دو جانبه و دو طرفه و به صورتي كه داراي ماندگاري در حافظه مشتري باشد به عنوان چالش بزرگ بازاريابي و تبليغات خود نمايي مي كند.
دیگر مقالات مرتبط ، شهرت و شیوه های آن در شبکه های مجازی
نکات مهمی که در مورد اثر بخشی یک کمپین بازاریابی حسی مجازی مطرح است عبارتند از:
- تناوب
- مدت
- شفافیت (روراستی و صداقت)
- انتخاب فرد مناسب
مطالب و اخبار در مورد برگزاری و روند کمپین بایستی به طور منظم ارائه گردد تا با افت علاقمندی مواجه نشویم، یک دوره تکرار و تناوب خوب برای یک کمپین نمونه تقریبا هفتهای یکبار یا چهار دفعه در ماه است.
درخواست مشاوره
برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این دوره درخواست مشاوره خود را ارسال کنید و یا با ما در تماس باشید.
درخواست مشاورهدوره های مرتبط
تحقیق ورزش واترپلو (رایگان)
مقاله ورزش واترپلو به صورت کامل و قابل پرینت فارسی – تعداد صفحه :6 صفحه فایل word توضیحاتی از این…
تاریخچه هاپکیدو و چوی یونگ سول (Choi Yong Sul)
تاریخچه هاپکیدو و چوی یونگ سول (Choi Yong Sul) تحقیق رزمی – ورزشی – 4 صفحه فایل word چوئی یونگ…
پاورپوینت امنیت در فرایند پرداخت
دانلود پاورپوینت امنیت در فرایند پرداخت – معنی امنیت 12 اسلاید پاورپوینت امنیت به معنای رهایی از خطر یا ترس…
نظرات
18,000 تومان 12,900 تومان
قوانین ثبت دیدگاه