دانلود مقاله رابطه انگیزشی و از هم گسیختگی رفتاری بر روی پیشرفت تحصیلی
120 صفحه word – قابل ویرایش + منابع
در انتهای فایل چنتا پرسشنامه برای پاسخ دهی وجود دارد.
فهرست مطالب :
- چکیده
- فصل اول
- مقدمه
- بیان مساله
- اهمیت و ضرورت تحقیق
- اهداف
- هدف کلی
- اهداف جزیی
- فرضیه های تحقیق
- فرضیه اصلی
- فرضیه های فرعی
- تعاریف متغیرها
- تعاریف مفهومی
- تعاریف عملیاتی
- فصل دوم (ادبيات و پيشينه تحقيق)
- مقدمه
- پیشرفت تحصیلی
- عوامل مهم تأثيرگذار بر پيشرفت تحصيلی
- خانواده و پيشرفت تحصيلی
- ارزشها و انتظارات والدين و پيشرفت تحصيلی
- شرايط اجتماعي و اقتصادي و پيشرفت تحصيلی
- نمره و ارزشيابي و پيشرفت تحصيلی
- انگیزش پیشرفت
- منشا انگیزش پیشرفت
- تاثیرات شناختی
- فصل سوم (روش شناسی پژوهش)
- مقدمه
- روش تحقیق
- جامعه آماری
- نمونه و روش نمونه گیری
- روش اجرا
- بزار اندازه گیری
- پرسشنامه اهداف پیشرفت
- پرسشنامه انگیزش پیشرفت والرند
- پرسشنامه رفتار از هم گسیخته
- پیشرفت تحصیلی
- روش تجزیه و تحلیل اطلاعات
- فصل سوم (روش شناسی پژوهش)
- مقدمه
- روش تحقیق
- جامعه آماری
- نمونه و روش نمونه گیری
- روش اجرا
- بزار اندازه گیری
- پرسشنامه اهداف پیشرفت
- پرسشنامه انگیزش پیشرفت والرند
- پرسشنامه رفتار از هم گسیخته
- پیشرفت تحصیلی
- روش تجزیه و تحلیل اطلاعات
- فصل چهارم (تجزیهوتحلیل دادهها)
- فصل پنجم (بحث و نتیجه گیری)
مرتبط، مبانی نظری انگیزش تحصیلی در دانشجویان | WORD
چکیده ای این مقاله :
این پژوهش با هدف بررسی رابطه بین رفتار از هم گسیخته، انگیزش پیشرفت، اهداف پیشرفت و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان مقطع متوسطه شهر انار انجام گرفت. به این
منظور از روش تحقیق همبستگی استفاده شد و یک نمونه شامل300 دانش آموز به روش نمونه گیری خوشه ای چندمرحله ای انتخاب و به پرسشنامه های اهداف پیشرفت
انگیزش پیشرفت والرند و رفتار از هم گسیخته(DBS-PS) پاسخ دادند. جهت تحليل دادهها از روش ضریب همبستگی پیرسون، رگرسیون همزمان و چندمتغیره استفاده شد.نتایج
نشان داد اهداف عملکرد-گرایش پیش بینی کننده مثبت و معنادار پیشرفت¬تحصیلی است همچنین بی انگیزشی پیش¬بینی کننده منفی و معنادار پیشرفت تحصیلی است.
از سوی دیگر اهداف تسلط-گرایش پیش بینی کننده منفی و معنادار رفتار از هم گسیخته است همچنین بی انگیزشی پیش بینی کننده مثبت و معنادار رفتار از هم گسیخته است.
همچنین اهداف تسلط- اجتناب و عملکرد-گرایش پیش بینی کننده مثبت انگیزش درونی و پیش بینی کننده منفی بی انگیزشی است. و از سوی دیگر اهداف تسلط گرایش عملکرد
اجتناب پیش بینی کننده مثبت انگیزش درونی و انگیزش بیرونی هستند اما پیش بینی کننده معنادار بی انگیزشی نیستند. بنابراین میتوان نتیجه گرفت که رفتار از هم گسیخته،
انگیزش پیشرفت و اهداف پیشرفت در پیشرفت تحصیلی دانش آموزان نقش دارند.
مقاله مبانی نظری انگیزش 48 صفحه word
نمایی از این فایل :
کلیدواژه ها: رفتار از هم گسیخته، انگیزش پیشرفت، اهداف پیشرفت، پیشرفت تحصیلی
درخواست مشاوره
برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این دوره درخواست مشاوره خود را ارسال کنید و یا با ما در تماس باشید.
درخواست مشاورهدوره های مرتبط
تحقیق در مورد سلامت اخلاق نوجوانان و جوانان با تکیه بر آموزه های قرآن
سلامت اخلاق نوجوانان و جوانان با تکیه بر آموزه های قرآن 17 صفحه فایل – word خداوند مهربان وقتی پدر…
تاریخچه هاپکیدو و چوی یونگ سول (Choi Yong Sul)
تاریخچه هاپکیدو و چوی یونگ سول (Choi Yong Sul) تحقیق رزمی – ورزشی – 4 صفحه فایل word چوئی یونگ…
کاربینی برنامه نویسی سایت و مدیریت فروشگاه اینترنتی
مقاله دانشجویی کاربینی برنامه نویسی و مدیریت وب سایت در مجموع 8 صفحه فرم های کاملا آماده جهت پرینت دانلود…
نظرات
45,900 تومان
قوانین ثبت دیدگاه