دانلود پاورپوینت فرصت های کارآفرینی،کلید موفقیت مدیران کهنه کار
80 اسلاید آماده و قابل ویرایش به صورت فایل pptx
- فهرست
- تعریف فرصت
- الگوی کشف فرصت های کارآفرینی ازمنظرصاحب نظران کارآفرینی
- فرصت های کارآفرینی از دیدگاه شومپیتر
- سه دیدگاه نظری در مورد فرصت های کارآفرینی
- فرصتهای کارآفرینی در امور دام
- زمینه های اصلی فرصتهای کارآفرینی در زیر بخش امور دام
- فرصتهای کارآفرینی در بخش تولیدات دامی استان کرمانشاه
- تشخیص فرصت از منظر پژوهشگران کارآفرینی
- مروری بر مفهوم فرصت در کارآفرینی
- طراحی الگوی ارزیابی فرصتهای کارآفرینی در بیمه های عمر
- بیمه عمر در ایران و جهان
- فرصت کارآفرینانه
- ارزیابی فرصت کارآفرینی
- بیمه عمر
- تحقیقات مربوط به تقاضا و بازار بیمه عمر
- . ارزیابی بازار در صنعت بیمه و بیمه عمر
- عوامل مؤثر بر ورود یا ارائه محصول جدید به بازار بیمه عمر
- تشخیص – کشف – خلق
- کرزنر و نظریه هوشیاری کارآفرینانه
- فرصتهای شومپیتری در مقایسه با فرصتهای کرزنری
- عوامل فردی موثر درشناسایی وبهره برداری ازفرصتها
- ویژگیهای فردی کارآفرینان
- ویژگیهای روانشناختی فردی موثر در شناسایی فرصت
- ویژگیهای غیر روانشناختی فردی موثر در شناسایی فرصت
- نقش شبکه های اجتماعی درفرصت های کارآفرینی
- منابع اجتماعی اطلاعات
- هوشیاری کارآفرینانه
- منشا غیر روانشناختی بهره برداری از فرصت
- سنخ شناسی کارآفرینان
- انواع کارآفرینی بر مبنای نحوه بهره برداری از فرصت
- مقلدان
- مقلدان انطباقی
- توسعه دهندگان بازار
- انواع کارآفرینی – طبقه بندی دیگر
- ظهورفرصتهاوایده ها دربخشهای بازار- چرخه عمر محصول
- ظهوربازارهادرمرحله رشد
- ظهوربازارهادرمرحله بلوغ
- چرخه عمر صنعت
- مطالعاتی که تسلط برخی شرکتهای بزرگ بر بازارتایید می کنند
- تغییرات محیطی که منجر به خلق گوشه های بازارمی شود.
- توسعه فن آوریهای نوین و ظهورفرصتها
- راهکارهای جلوگیری از شکست حین ظهورفن آوریهای نوین
- برخی ازروشهای بخش بندی بازار
- سوالات/نکات مفید برای ورودبه بخشهای جدید بازار
- شناسایی وارزیابی فرصتهای کارآفرینی
- فرآیند شناسایی فرصتها
- ارزیابی فرصتهای کارآفرینی
- ارزیابی فرصت تحت شرایط مخاطره ای وفرآیند شناختی کارآفرینان
- بهره برداری ازفرصتهای کارآفرینی-فرآیند بهره برداری ازفرصتهای کارآفرینی
- عدم اطمینان محیطی وتاثیرآن بر بهره برداری ازفرصت
- استراتژیهای بهره برداری ازفرصت
- استراتژی های بهره برداری از فرصت ؛بازارهاو سلسله مراتب ها در مقابل شبکه ها(پاول،۱۹۹۰)
- مراحل بهره برداری ازفرصتها / مراحل فرآیند کارآفرینی
- مرحله شناسایی صنعت و نوع کسب و کار
- توسعه مفهوم کسب و کار
- هدفگذاری جهت ورودبه بازار
- تعیین ساختار حقوقی و نوع مالکیت
- شکست دربهره برداری ازفرصتها
- شکست دربهره برداری ازفرصتها-مثال های موردی
- خطادربهره برداری ازفرصت
- آمادگی کارآفرینان دررویارویی با شکست دربهره برداری ازفرصتها
- بهره برداری ازفرصتها و پیشگامی دربازار-همگام شدن بادانش فن آوری جدید
- به کارگیری دانشوفن آوری درتولید محصولات جدید
- مشکلات پیشروی پیشگامان دربهره برداری ازفرصتها
- عوامل موثر درماندگاری پیشگامان دربازار
- مزایای پیشگامی دربهره برداری ازفرصتها
تعریف فرصت های کارآفرینی
فرصتهای کارآفرینی Entrepreneurial opportunities عبارتند از نیازهایی که هنوز توسط کسبوکارها ارضا نشدهاند یا به طور کامل پاسخ داده نشدهاند. کارآفرینی فرآیند شناسایی و بهره برداری از فرصتها است. در واقع فرصت، محور فعالیتهای کار آفرینی و موضوع آن قلب تحلیلهای کار آفرینی محسوب میشود. کارآفرینی فرآیند شناسایی نیاز بازار، خلق ایده، تشخیص فرصتها و بهرهبرداری از این فرصتها میباشد.
نقش فرصت در کارآفرینی
بدون وجود فرصت، کارآفرینی رخ نمی دهد. فرآیند کار آفرینی چه به ایجاد یک سازمان جدید منجر شده و با به کارگیری مکانیزمهای بازار را باعث شود، نیازمند شناسایی فرصتها و خلق روشهای جدید برای بهره برداری یا سازماندهی آنها میباشد و در این میان آن دسته از افرادی که به کشف، ارزیابی و بهره برداری از فرصتها میپردازند، کار آفرین نام دارند.
فرصت های کارآفرینی شرایط مساعدی هستند که نیاز به یک کالا یا خدمت یا کسب و کار را ایجاد می کنند. فرصتهای کارآفرینی به اشکال مختلف به دست میآیند. آنها می توانند به شکل کالاها یا خدمات جدید، فرآیندهای تولید جدید، کانال های توزیع جدید، روش های جدید سازماندهی یا بازارهای جدید باشند.
چگونه فرصت های کارآفرینی را شناسایی کنیم
روز به روز، کارآفرینان در سراسر جهان به دنبال فرصت های کارآفرینی هستند. فرصت های کارآفرینی شرایط مساعدی هستند که نیاز به یک کالا یا خدمت یا کسب و کار را ایجاد می کنند. فرصتهای کارآفرینی به اشکال مختلف به دست میآیند. آنها می توانند به شکل کالاها یا خدمات جدید، فرآیندهای تولید جدید، کانال های توزیع جدید، روش های جدید سازماندهی یا بازارهای جدید باشند.
نگاه به فرصت کارآفرینی از نگاه کارآفرینان
برای کارآفرینان بسیار مهم است که بین یک ایده کارآفرینانه و یک فرصت کارآفرینی تمایز قائل شوند. یک ایده صرفا یک فکر یا تصور است. ممکن است کیفیت یک فرصت را برآورده نکند. یک فرصت کارآفرینی دارای چهار ویژگی اساسی است که آن را از یک ایده صرف متمایز می کند. چهار ویژگی ضروری عبارتند از دوام، جذابیت، به موقع بودن و توانایی ایجاد ارزش برای مشتریان. تمایز بین یک ایده و فرصت یک نقطه حیاتی است زیرا ممکن است یک کسب و کار شکست بخورد نه به این دلیل که کارآفرینی که آن را شروع کرده سخت کار نکرده است، بلکه به این دلیل که در وهله اول فرصت واقعی وجود نداشته است. به عنوان مثال بیمه حیوانات خانگی در زامبیا، این تجارت ممکن است شکست بخورد زیرا ممکن است فرصت واقعی برای شروع وجود نداشته باشد.
راه های مختلفی وجود دارد که کارآفرینان می توانند فرصت های کارآفرینی را شناسایی یا کشف کنند. این راه ها شامل حل یک مشکل، مشاهده روندها و شناسایی شکاف های موجود در بازار است.
کشف فرصت یا همان کشف خطای کارآفرینان قبلی در بازار، اصلیترین اقدامی است که یک کارآفرین باید انجام دهد. کارآفرینان قبلی نیز که با شناسایی نیازهای پاسخ داده نشده یا بهطور ناقص پاسخ داده شده اقدام به کارآفرینی کرده بودند، دارای خطاهایی در پوشش نیاز متقاضیان هستند. آنها یا موفق به توسعه ایده مناسب برای پوشش کامل نیاز مشتریان نشدهاند یا به مرور زمان و با تغییرات عوامل محیطی، دیگر، محصولاتی را که بهطور کامل منطبق با نیاز فعلی مشتریان باشد ارائه نمیکنند.
بنابراین کارآفرینی که قادر به شناسایی و تشخیص خطاهای کارآفرینانه موجود در بازار باشد، قادر خواهد بود ایده مناسب برای خطاهای موجود را توسعه داده و محصولی را که مورد تقاضای بازار باشد ارائه کند.
درخواست مشاوره
برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این دوره درخواست مشاوره خود را ارسال کنید و یا با ما در تماس باشید.
درخواست مشاورهدوره های مرتبط
پاورپوینت در مورد ساکنان مناطق آتشفشانی
پاورپوینت مناطق آتشفشانی (کاملا رایگان) 8 صفحه کامل و قابل ارائه پاورپوینت برای دیدن دیگر فایل های رایگان می توانید…
پروژه پاورپوینت نظام بانکداری
تحقیق پاورپوینت نظام بانکداری تحقیق پاورپوینت : 23 اسلاید کامل و آماده ارائه فهرست مطالب این مقاله : تعریف نظام…
پاورپوینت شهر اراک
پاورپوینت آماده در مورد اراک 32 اسلاید – آماده ارائه استان مرکزی به عنوان چهارراهی است که استانهای غربی،شرقی…
نظرات
79,000 تومان
قوانین ثبت دیدگاه